News

Vantaggio di a macchina di pulizia laser in fibra portatile

A machina di pulizia industriale tradiziunale qualchì volta dannu i materiali in u prucessu di pulizia di l'uggetti.È certi anu certe limitazioni, è altri anu una contaminazione ambientale seria.Per risolve questi prublemi difficili,macchina di pulizia laserhè natu !Allora chì sò i vantaghji di a macchina di pulizia laser relative à u metudu di pulizia tradiziunale?

40

1.Pulizia laserappartene à a pulitura secca, cusì ùn hà micca emissioni di scarico è ùn causanu micca a contaminazione ambientale.U so residuu di pulizia attraversu a ricuperazione di l'aspiratore.
2. Si pò pulisce effittivamenti particeddi submicron adsorbed nant'à a superficia di uggetti chì sò difficiuli à esse cacciatu da altri metudi.
3. Laser pò esse trasmessi à traversu fibre otticu, cù pistola è robots, faciuli à ottene u funziunamentu di longa distanza.Pò pulizziari i lochi induve u metudu tradiziunale ùn hè micca faciule per ghjunghje.È pò esse usatu in certi lochi periculosi per assicurà a sicurità di u persunale.Inoltre, hà una bona cuntrullabilità, una alta flessibilità, è hè faciule da realizà a pulizia di precisione di precinct è in tempu reale.
4. U so spaziu affettatu di u calore hè chjuca, per a pulizia di striscia di luce hè di apre u ligame di u materiale, senza l'azzione termale accade à u materiale circundante è danni termale.È ùn ci hè micca danni à u moldu - prolongate a vita di u moldu.Puderà realizà a pulizia in linea di u muffa di pneumatici di l'automobile cù una pulizia rapida, faciule d'opere, senza consumabili è chimichi.Ancu s'è l'investimentu una volta in a prima fase di u laser cleaner hè più altu, u sistema di pulizia pò esse usatu fermamente per un bellu pezzu cù un costu di operazione bassu.Inoltre, ùn ci hè quasi nisuna esigenza di garanzia in a tappa più tardi.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022