News

Vantaghji di a macchina di pulizia laser paragunata à a macchina di pulizia tradiziunale

Alcune macchine di pulizia industriale tradiziunalipruvucarà danni à l'uggetti in u prucessu di pulizziari l'uggetti, certi anu certe limitazioni, è certi anu una contaminazione ambientale seria.Allora chì sò i vantaghji di e macchine di pulizia laser nantu à i metudi di pulizia tradiziunali?

13
14
15
16

Vantaghji

1. Pulizia laserappartene à a pulitura secca, ùn ci hè micca emissione di gas di scarico, è ùn provoca micca contaminazione ambientale, è i residui di pulizia sò riciclati da l'aspiratori.

2. Si pò pulisce effittivamenti i particeddi submicron chì sò difficiuli di caccià nettu adsorbed nant'à a superficia di l 'uggettu da altri metudi.

3. U laser pò esse trasmessu à traversu a fibra ottica, cuopere cù a manu di u robot è u robot, è ponu facirmenti rializà u funziunamentu di longa distanza, è ponu pulizziari i parti chì sò difficiuli di ghjunghje cù i metudi tradiziunali, chì ponu assicurà a sicurità di persunale in certi lochi periculosi;

4. Upulizia laserefficienza hè alta, risparmiu tempu è low cost.

5. Bona cuntrullabilità, alta flessibilità, faciule per ottene una pulizia precisa in i spazii selezziunati è in tempu reale.

6. A zona affettata da u calore hè chjuca, è per a pulizia di peeling light, hè di apre u ligame di ligame di u materiale, è ùn ci hè micca un effettu termale nantu à i materiali circundanti senza danni termali.Nisun dannu à i muffa - a vita di u moldu allargata.

7. U muffa di pneumatici di vittura pò esse pulita in linea, cù una veloce di pulizia veloce è un funziunamentu faciule, senza cunsumu (eccettu l'electricità) è chimichi.

8. Ancu s'è l'investimentu di una volta in l'acquistu di un sistema di pulitura laser hè altu, u sistema di pulitura pò esse usatu stabile per un bellu pezzu, cù bassi costi di uperazione è quasi nisuna esigenza di garanzia.

Pulizia laserhè una tecnulugia di pulizia laser verde è ecologica.Siccomu u laser hè una pulizia senza cuntattu di u pezzu di travagliu, hè assai sicuru per pulizziari u pezzu di precisione o e so parti fini, è a so precisione pò esse assicurata.Dunque, a pulizia laser hà vantaghji unichi in l'industria di pulizia.Cù u migliuramentu cuntinuu di a tecnulugia è a pruduzzione di massa di l'equipaggiu, a tecnulugia di pulizia laser hà definitu un rolu impurtante in l'industria di pulizia.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeCha/WhatsApp: +8615589979166


Tempu di post: Aug-12-2022