News

Avete sempre aduprà tecniche di pulizia tradiziunali?

A macchina di pulizia laserelimina in modu efficace l'attaccamentu o a superficia di a superficia nantu à a superficia di l'ughjettu di pulizia à alta velocità, per ottene un prucessu pulitu.Hè una nova tecnulugia basatu annantu à l'effettu interazzione trà laser è materia.Differenti da u metudu di pulizia meccanica tradiziunale, u metudu di pulizia chimica è u metudu di pulizia ultrasonica (processu di pulizia umida), ùn hà micca bisognu di alcun solvente organicu CFC chì distrugge a capa d'ozonu, è hè senza contaminazione., senza rumore, innocu per u corpu umanu è l'ambiente, hè una vera tecnulugia di pulizia verde.

39
40

In cunfrontu cù i metudi di pulizia tradiziunali cum'èpulizia meccanica di attritu, pulizia di corrosione chimica, pulizia solida liquida forte impattu, è pulizia ultrasonica à alta frequenza, a pulizia laser hà vantaghji evidenti.

1. Hè un metudu di pulizia "verde" senza usu di sustanzi chimichi è fluidi di pulizia.I rifiuti puliti sò basu polveri solidi, di dimensioni chjuche è facili da almacenà è riciclabili, chì ponu facilmente risolve i prublemi causati da a pulizia chimica.

2. U metudu di pulizia tradiziunale hè spessu a pulizia di u cuntattu, chì hà una forza meccanica nantu à a superficia di l'ughjettu pulita è dannu a superficia di l'ughjettu.Se u mediu di pulizia hè attaccatu à a superficia di l'ughjettu, quandu hè pulita, ùn pò micca esse eliminata, risultatu in a contaminazione secundaria.Pulizia laserùn hà micca macinazione.è senza cuntattu per risolve questi prublemi.

3. U laser pò esse trasmessu à traversu a fibra ottica è cooperate cù u robot è u robot per rializà l'operazione di longa distanza convenientemente.Puderà pulisce e parti chì ùn sò micca faciuli à ghjunghje per i metudi tradiziunali.Questu pò assicurà a sicurità di u persunale quandu s'utilice in certi lochi periculosi.

4. A pulizia laser pò caccià diversi tipi di contaminanti nantu à a superficia di diversi materiali, è ottene a pulizia chì ùn pò micca esse ottenuta da a pulizia cunvinziunali.Puderà ancu selettivamente pulizziari i contaminanti nantu à a superficia di u materiale senza dannà a superficia di u materiale.

5. Pulizia Laser hà altu efficienza è salvà tempu.

6. Ancu s'è l'investimentu una volta in l'acquistu di un sistema di pulizia laser hè altu in a prima fase, u sistema di pulizia pò esse usatu stabile per un bellu pezzu, è u costu di u funziunamentu hè bassu.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeCha/WhatsApp: +8615589979166


Tempu di Postu: Aug-09-2022