News

Cunniscite a macchina di taglio laser?

Macchina di taglio laser in fibrapò fà taglio aereo, pò ancu fà u trasfurmazioni di taglio bisellu, è u bordu pulito, liscia, adattatu per a piastra metallica è altre trasfurmazioni di taglio d'alta precisione, accumpagnata da u bracciu meccanicu pò esse taglio tridimensionale invece di l'impurtazione originale di cinque assi. laser.In cunfrontu cù a macchina di taglio laser di diossidu di carbonu ordinariu, risparmia più spaziu è cunsumu di gas, è hà una alta rata di cunversione fotoelettrica.Hè un novu pruduttu di risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, è ancu unu di i prudutti di tecnulugia di punta in u mondu.

macchina di taglio laser 1 macchina di taglio laser 2
macchina di taglio laser 3 macchina di taglio laser 4

Vantaggi dimacchina di taglio laser in fibraparagunatu cù a macchina di taglio laser CO2:

1.Excellent fasciu di qualità: U locu di focu più chjucu hè, e linee di taglio più fine sò, è l'efficienza di u travagliu più altu hà una qualità di trasfurmazioni megliu.

2. Extremely high taglio vitezza: Duppiu di più chè un cutter laser CO2 di u listessu putere.

3. Stabilità estremamente alta: Utilizendu u laser di fibra impurtatu di u mondu, u rendiment stabile, a vita di serviziu di cumpunenti chjave pò ghjunghje sin'à 100 000 ore.

4. High efficienza di cunversione elettro-otticu: Opticalmacchina di taglio laser in fibraefficienza di cunversione fotoelettrica di circa 30%, hè CO2 laser cutting machine 3 volte più altu, cunservazione energia è prutezzione di l'ambiente.

5. Extremely low cost of use: U cunsumu di energia di tutta a macchina hè solu 20-30% di a stessa macchina di taglio laser CO2.

6. Costi di mantenimentu estremamente bassu: Nisun gasu di travagliu laser è specchi cù trasmissioni di fibre ottiche, chì ponu salvà assai costu di mantenimentu.

7. Facile à upirari è mantene: Trasmissioni di fibra otticu, cusì ùn hè micca bisognu di aghjustà u percorsu otticu.

8. Effettu di guida di luce super flexible: dimensioni compatte è struttura, cusì hè faciule fà esigenze di trasfurmazioni flessibili.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di post: 09-09-2023