News

Sapete veramente a macchina di marcatura laser CO2?

Umacchina di marcatura laser CO2hè una macchina di marcatura di galvanometru laser chì usa gas CO2 cum'è u mediu di travagliu.

● Principiu

U laser CO2 usa u gasu CO2 cum'è u mediu, riempie CO2 è altri gasi ausiliari in u tubu di scaricamentu è applicà una alta tensione nantu à l'elettrodu, una scarica luminosa hè generata in u tubu di scaricamentu, è u gas libera un laser cù una lunghezza d'onda di 1064um.Dopu chì l'energia laser hè amplificata, passa à traversu u galvanometru Dopu à scanning and focusing with the F-Theta mirror, images, characters, numbers, and line can be marked on the workpiece secondu i bisogni di l'utilizatori.U laser CO2 [/B][B] hà una lunghezza d'onda di 10.64un, chì hè facilmente assorbita da a maiò parte di i materiali non metallici;l'efficienza di cunversione fotoelettrica hè alta;u modu di pruduzzioni laser hè principarmenti u modu funnamintali, è a qualità fasciu hè bona è stabile;hè un prucessu senza cuntattu senza usu meccanicu è deformazione;senza consumabili, costu di trasfurmazioni bassu;alta efficienza di trasfurmazioni, a vitezza di trasfurmazioni hè calculata in millisecondi;cuntrollu flexible, cumpatibile cù e linee di produzzione automatizate;rapidità di sviluppu veloce, cambia u logu à vuluntà, senza bisognu di fà muffa.

● Materiali applicabile è industrii

I materiali applicabili includenu;Clorur di polivinile (PVC), ABS, acrilico (PMMA), colla antiproiettile (PC), poliester insaturatu (AK), poliuretanu (EP), vetru, legnu, carta, etc.

● Vantaggi

1. High tassu di cunversione di energia di luce hè u vantaghju cumunu di tutte e macchine di marcatura laser.

2. U diossidu di carbonu di tubu chjusumacchina di marcatura laser CO2pò generà energia continuamente cù una frequenza di pulsazioni alta.

3. U laser emette decine di linee spettrali vicinu à 10 microns, è l'alta precisione standard pò ottene -10 micron di precisione gamma di output.

4. A lunghezza d'onda hè curretta, a trasmittanza di a luce hè alta, a qualità di u fasciu hè alta, a larghezza di a linea hè stretta, è u travagliu hè stabile.

5. Hà una bona direttività è cuntrullabilità, freccia monocromatica stabile, densità di gasu bassa è densità di pruduzzione bassa.

Macchina di marcatura laser CO2 1 Macchina di marcatura laser CO2 2

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di post: 16-mar-2023