News

Ci hè un prublema cù a macchina di taglio di fibra?Ùn vi preoccupate !

Taglio lasera tecnulugia hè una nova tecnulugia sviluppata in l'ultimi decennii.È cù u migliuramentu di u livellu di putenza di i cumpunenti laser, a migliurà di a stabilità è di l'affidabilità, è a migliione di a tecnulugia di trasfurmazioni, u tipu di macchina di taglio di fibra hè cresciutu gradualmente, è ci sò più è più macchine di taglio di fibra in u mercatu.A qualità hè dinù irregolari, s'è vo scontru qualchi prublemi in u prucessu di usu di lu machine à taglio laser fibre, quì, vi ponu truvà qualchi suluzioni à i prublemi cumuni di a macchina di taglio laser fibre.

a macchina di taglio di fibra

Prima di tuttu, avete bisognu di sapè cumumacchina di taglio laser in fibratravaglia ?

U taglio laser hè di irradià a pezza cù un fasciu laser d'alta densità di putenza per scioglie rapidamente, vaporizà, ablate o ghjunghje à u puntu di ignizione.À u listessu tempu, u flussu di l'aria à alta velocità sguassate u materiale fondu.U travagliu hè coaxial cù u fasciu, cuntrullatu da u sistema meccanicu di cuntrollu numericu, è a pezza hè tagliata movendu a pusizione spot.

Siconda, hè u funziunamentu di a macchina di taglio laser fibra periculosa?

Taglio laserhè un metudu di taglio ecologicu chì hè innocu à u corpu umanu.U taglio laser pruduce menu polvera, luce è rumore cà u taglio di plasma è di ossigenu.A ferita persunale o danni à a macchina pò esse risultatu ancu se i metudi di funziunamentu adattati ùn sò micca seguiti.

1. Prestate attenzione à i materiali inflammabili quandu usu di a macchina.Certi materiali ùn ponu esse tagliati cù atagliatore laser in fibra, cumpresi i materiali di core in schiuma, tutti i materiali PVC, materiali altamente riflettenti, etc.

2. Durante u prucessu di travagliu di a macchina, hè strettamente pruibitu per l'operatore di lascià, per evità perdite inutili.

3. Ùn fighjate à u prucessu di taglio laser.Hè pruibitu di osservà u fasciu laser à traversu una lente cum'è una lente d'ingrandimentu per evità danni à l'ochji.

4. Ùn fate micca splusivi trà splusivi.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di post: 16-Jan-2023