News

Perchè e macchine di saldatura laser sò cusì populari?

Saldatura laserveni usatu in u campu di saldatura, è hè unu di l 'aspettu impurtante di l 'applicazzioni di tecnulugia di trasfurmazioni di materiali laser.Sicondu u so modu di travagliu, si pò esse divisu in machine à saldatura di muffa laser, saldatura laser automatica, saldatrice laser spot, saldatrice laser in fibra, etc. Chì sò i vantaghji di saldatura laser?

nutizie
nutizie 1
nutizie 2
nutizie 3
  • Ø Vantaghji

1. Dopu à focu laser, a densità di putenza hè altu.Dopu chì u laser di u modu d'ordine bassu d'alta putenza hè focu, u diametru di u puntu focale hè assai chjucu.

2. A vitezza di saldatura laser hè veloce, a prufundità hè grande, è a deformazione hè chjuca.A causa di l'alta densità di putenza, i picculi buchi sò furmati in u materiale metallicu durante uprucessu di saldatura laser, è l 'energia laser hè trasmessa à a parti prufonda di u workpiece à traversu i picculi buchi, è ci hè menu diffusion lateral.A vitezza hè veloce, è l'area di saldatura per unità di tempu hè grande.

3. U rapportu prufundità-à-larghezza di saldatura hè grande, l'energia specifica hè chjuca, a zona affettata da u calore hè chjuca, è a deformazione di saldatura hè chjuca.Hè soprattuttu adattatu per a saldatura di parti di precisione è sensibili à u calore, chì ponu evità u prucessu ortopedicu è secundariu post-saldatura.

4. Pò esse saldatu à a temperatura di l'ambienti o in cundizioni speciali, è l'equipaggiu di saldatura hè simplice.

5. Si pò saldari materiali refrattarii, comu titaniu, quartz, etc., è pò saldari materiali di differente materiali, comu ramu è tantalu, dui metalli cù pruprietà cumplitamenti differente sò saldati inseme, è l 'effettu hè bonu.

6. Micro-saldatura pò esse realizatu.Dopu chì u fasciu laser hè focu, un picculu spot pò esse acquistatu, è pò esse posizionatu precisamente, chì pò esse appiicatu à a saldatura di l'assemblea di micro è picculi cumpunenti in a produzzione automatica di massa.Micca solu l'efficienza di a produzzione hè assai migliurata, ma ancu a zona affettata da u calore hè chjuca è a unione di saldatura hè libera di contaminazione, chì migliurà assai a qualità di saldatura.

7. Si pò saldari parti difficiuli à ghjunghje sin'à mette in contu di saldatura longa distanza senza cuntattu, chì hà una grande flessibilità.

8. In generale, ùn hè aghjuntu micca un metalu di riempimentu.Sè cumplettamente prutetta cù gas inerte, a saldatura hè libera da a contaminazione atmosferica

9. U sistema di saldatura hè assai flexible è faciule d'automatizà.

10.Saldatura laserSaldatura laser hè simile à saldatura fasciu di elettroni in parechji aspetti, è a so qualità di saldatura hè ligeramente inferjuri à a saldatura di fasci di elettroni, ma u fasciu d'elettroni pò esse trasmessi solu in vacuum, cusì a saldatura pò esse realizatu solu in vacuum, è a tecnulugia di saldatura laser pò Applied. in una gamma più larga di ambienti di travagliu.

  Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeCha/WhatsApp: +8615589979166


Tempu di Postu: Aug-02-2022