News

Perchè e macchine di saldatura laser portatili sò cusì populari?

Saldatrice laser manualerimpiazzà u percorsu otticu fissu cù una pistola di saldatura manuale saldatura manuale flessibile è cunvene distanza di saldatura più longa superà a limitazione di u spaziu di travagliu è ùn pò micca esse usata quandu a dimensione di u travagliu ùn hè micca uniforme è ùn pò micca esse saldata automaticamente Chì sò i vantaghji di a saldatura laser macchina?

  • Ø Vantaghji

1. Small footprint convenient and flexible the all-in-one cabinet integra lasers chillers software control etc. with a small footprint and the handheld welding head is furnished with 5m-10m original optical fibre which is flexible and convenient.

2. Saldatura una volta praticamente senza deformazione in manuU modu di funziunamentu assemblendu ugelli di saldatura speciale pò saldare ogni parte di u travagliu in ogni angulu saldatura una volta praticamente senza deformazione è pò risponde à i requisiti di saldatura di prudutti d'alta qualità.

3. A cucitura di saldatura hè bella senza cicatrice di saldatura è ùn hè micca necessariu grinding a cucitura di saldatura hè bella senza cicatrice di saldatura ùn hà micca bisognu di macinazione successiva è a saldatura hè ferma è a forza di saldatura righjunghji o ancu supera uu metallu base stessu.

4. Funzione di prutezzione di u funziunamentu di u funziunamentu speciale di sicurezza forte per assicurà a sicurità di l'operatori durante u travagliu equipatu cù vetri protettivi laser per riduce u danni à l'ochji.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeCha/WhatsApp: +8615589979166


Tempu di Postu: Aug-05-2022