News

Sapete ciò chì hè a macchina di marcatura laser UV?

UVmacchina di marcatura laserappartene à a serie di macchine di marcatura laser, ma hè sviluppata cù u laser ultraviolet 355nm.Sta macchina adopra a tecnulugia di doppiu di frequenza intracavità di terzu ordine.Reduce assai a deformazione meccanica di u materiale è hà pocu impattu nantu à u calore di trasfurmazioni, perchè hè principalmente utilizatu per a marcatura ultrafine è incisione, soprattuttu adattata per a marcatura di materiali di imballaggio alimentari è farmaceutici, perforazione di micro-buchi, divisione à alta velocità di materiali di vetru è wafers di silicone per u tagliu di mudelli cumplessi è altri campi d'applicazione.

Sapete ciò chì hè u laser UV m5
Sapete ciò chì hè u laser UV m7
Sapete ciò chì hè u laser UV m6
Sapete ciò chì hè u laser UV m8

Vantaggi dimacchina di marcatura laser UV:

1. U laser ultraviolet ùn hè micca solu una bona qualità di fasciu, ma hà ancu un puntu di focu più chjucu, chì pò realizà a marcatura ultra-fine;u campu di applicazione hè più largu.

2. A causa di u picculu focu è a piccula zona affettata da u calore di trasfurmazioni, u laser ultraviolet pò esse usatu per a marcatura ultrafine è a marcatura di materiali speciali.Hè a prima scelta per i clienti chì anu esigenze più altu per l'effettu di marcatura.

3. L'area affettata da u calore di u laser ultraviolet hè estremamente chjuca, ùn pruducerà micca effetti termali, è ùn pruvucarà micca prublemi di materiale brusgiatu;a vitezza di marcatura hè rapida è l'efficienza hè alta;tutta a macchina hà un rendimentu stabile, una piccula dimensione è un bassu cunsumu d'energia.

4. In più di i materiali di ramu, i laser ultraviolet sò adattati per trasfurmà una gamma più larga di materiali.

5. U cuntrollu di u spaziu è u cuntrollu di u tempu di u laser sò assai boni, è u gradu di libertà per u materiale, a forma, a dimensione è l'ambiente di trasfurmazioni di l'ughjettu di trasfurmazioni hè assai grande, soprattuttu per u processu automaticu è u trattamentu di a superficia speciale.È u metudu di trasfurmazioni hè flexible, chì ùn pò micca solu risponde à i bisogni di u disignu di un unicu articulu in stile laboratoriu, ma ancu risponde à i bisogni di a pruduzzioni di massa industriale.

 

 

I sopra sò i vantaghji di a macchina di marcatura laser UV.Umacchina di marcatura laser UVhè adattatu per una larga gamma di materiali è pò copre quasi tutti.Inoltre, l'effettu di marcatura hè megliu, a praticità hè più altu, è u costu operativu hè bassu.Ancu s'è u costu di compra di a macchina di marcatura laser ultraviolet hè più altu, hà una velocità di marcatura più veloce, ùn hè micca solu un cunsumu d'energia bassu, ma pò ancu esse stampatu in una volta, è u costu di operazione dopu hè relativamente bassu.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

 

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di Postu: Mar-08-2023