News

Festemu inseme u Festival di u Mid-autumn !

"Zhong Qiu Jie", chì hè ancu cunnisciutu com'è u Festival di Mid-Autumn, hè celebratu u 15 ghjornu di l'8u mese di u calendariu lunare.Hè un tempu per i membri di a famiglia è l'amati per riunite è gode di a luna piena - un simbulu auspicious di abbundanza, armunia è furtuna.

À l'occasione di a stagione di festival, per celebrà a cultura tradiziunale di a nazione cinese, rinfurzà a coesione è u sensu di appartenenza di l'impiegati, Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd hà preparatu rigali di vacanze generosi per tutti l'impiegati, auguri à tutti. è e so famiglie felicità è salute.

4

5

À u listessu tempu, per sparte a nostra gioia cù tutti i clienti, avemu principiatu una prumuzione di un mesi, avemu da vene cù prudutti d'alta qualità è prezzu bassu per rinvià à i clienti novi è vechji in u mondu sanu.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd. hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di e macchine cum'è seguente: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeCha/WhatsApp: +8615589979166

Laser Gold Markaugura sinceramente a tutti l'amichi felicità è benessiri !


Tempu di Postu: Set-08-2022