News

A diffarenza trà a macchina di marcatura laser UV è a macchina di marcatura laser in fibra

macchina di marcatura laser UVèmacchina di marcatura laser in fibrasò i prudutti di marca laser machine, ma assai amichi ùn capisce micca abbastanza a diffarenza trà i dui in ciò chì.In fatti, littiralmenti, ch'elli appartenenu à differente laser sviluppatu da u laser fibra hè più largamente usata, metalli è materiali non-metallicu pò esse basamenti esse marcatu è incisu.A macchina di marcatura UV hè sviluppata per mezu di u laser UV 355nm, perchè u puntu di focu di luce UV 355 hè estremamente chjucu, cusì a macchina di marcatura UV hè principalmente aduprata per a marcatura ultrafine, incisione, seguite i seguentiMARCA D'OROper capisce i vantaghji di a macchina di marcatura UV.

A diffarenza trà a macchina di marcatura laser UV è a macchina di marcatura laser in fibra

1, cunfigurazione di a macchina di marcatura laser UV 355nm laser viola, prestazioni eccellenti, densità di putenza laser uniforme, spot fine, putenza ottica di output stabile.

2, Disegnu modulare di macchina di marcatura laser UV, applicazione flessibile, dotata di modu di travagliu automaticu / manuale.

3, macchina di marcatura laser UV per una larga gamma di materiali, per cumpensà a mancanza di capacità di trasfurmazioni laser infrarossi, ponu ottene una marcatura laser ultrafine.

A sfarenza trà a macchina di marcatura laser UV è a macchina di marcatura laser in fibra.png1

4, UV laser marcatura machine à zona affettata da u calore hè chjuca, per evitari danni à u materiale trattatu, altu rendimentu.

5, macchina di marcatura laser UV senza consumabili, bassu costu di usu è costi di mantenimentu.

Macchina di marcatura laser UV al di là di u prucessu tradiziunale, per cumpensà a precisione di trasfurmazioni precedente ùn hè micca alta, difficultà di mappatura, danni à u travagliu, a contaminazione di l'ambiente è altre carenze, cù i so vantaghji di trasfurmazioni unichi sò particularmente adattati per l'alimentariu, l'imballu farmaceuticu. marcatura di materiali, punching micro-hole, divisione à alta velocità di materiali di vetru è taglio graficu cumplessu di wafers di silicone è altre applicazioni.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeCha/WhatsApp: +8615589979166


Tempu di post: 30-Sep-2021