News

Chì sò i vantaghji di a macchina di taglio è incisione laser CO2?

macchina di taglio laser CO2hè un laser CNC per u tagliu è l'incisione di materiali, chì adotta a tecnulugia laser CO2 per u taglio è l'incisione.Dapoi i machini di taglio laser CO2 pò ancu incisione, macchine di taglio laser CO2 sò ancu chjamati macchine incisione laser CO2 o macchine incisione laser CO2.Inoltre, certi sò chjamati cutters laser di legnu o cutters laser acrilichi.I cutters laser CO2 utilizanu una lente di focalizazione chì si focalizeghja nantu à a superficia di u materiale per fonde u materiale.À u listessu tempu, u gasu cumpressu equipatu cù a macchina soffia u materiale fondu.U fasciu laser si move nantu à una certa strada, furmendu una certa forma di a slit.Allora compie u prucessu di taglio.

60
62
61
63

Umacchina di taglio laser co2hà i seguenti vantaghji:
1. Alta precisione: a precisione di posizionamentu hè 0,05 mm, è a precisione di pusizioni ripetuta hè 0,02 mm.
2. U slit hè strettu: u fasciu laser hè focu in un locu chjucu, perchè u focu righjunghji una densità di putenza alta, è u materiale hè prestu prestu à u gradu di vaporizazione, chì evapora per furmà i buchi.
3. A superficia di taglio hè liscia: ùn ci hè micca burr nantu à a superficia di tagliu, è a rugosità di a superficia di l'incisione hè generalmente cuntrullata in Ra12.5.
4. Velocità veloce: a vitezza di taglio pò ghjunghje sin'à 10m / min, è a vitezza di pusizzioni massima pò ghjunghje sin'à 70m / min, chì hè assai più veloce di a velocità di taglio di filu.
5. Bona qualità di taglio:taglio senza cuntattu, u tagliu di tagliu hè menu affettatu da u calore, ùn ci hè basicamente micca deformazione termica di a pezza di travagliu, è u slump furmatu quandu u materiale hè perforatu è cisatu hè completamente evitata, è a cucitura di taglio in generale ùn hè micca bisognu di trasfurmazioni secundariu.
6. Nisun dannu à u travagliu:U capu di taglio laserùn cuntattate micca a superficia di u materiale per assicurà chì u pezzu di travagliu ùn serà micca graffiatu.
7. Ùn hè micca affettatu da a durezza di u materiale per esse tagliatu: U laser pò processà i platti d'acciaio, l'acciaio inossidabile, i platti di lega d'aluminiu, l'aliati duri, etc., ùn importa ciò chì durezza, pò esse tagliatu senza deformazione.
8. Ùn hè micca affettatu da a forma di u travagliu: u processu laser hà una bona flessibilità, pò processà qualsiasi gràficu, è ponu taglià tubi è altri materiali speciali.
9. Non-metalli ponu esse tagliati è trasfurmati: cum'è plastica, legnu, PVC, cuir, tessili è plexiglas, etc.
10. Salvà l'investimentu di muffa: u processu laser ùn hà micca bisognu di muffa, senza cunsumu di muffa, ùn hè micca bisognu di riparà i muffa, risparmià u tempu per a sustituzione di muffa, risparmià e spese di trasfurmazioni, è riduce i costi di produzzione, in particulare per a trasfurmazioni di grandi prudutti.
Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd. hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di e macchine cum'è seguente: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.
 
E-mail:cathy@goldmarklaser.com
WeCha/WhatsApp: +8615589979166


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022