News

Cos'è una saldatrice laser in fibra manuale?

Usaldatrice laser in fibra portatilehè una nova generazione di apparecchi di saldatura laser.Hè appartene à a saldatura senza cuntattu.Ùn hè micca bisognu di pressione durante l'operazione., chì funde u materiale in l'internu, è poi si rinfriscà è si cristallizza per furmà una saldatura.

Usaldatrice laser in fibra portatileriempia u gap di saldatura a manu in l'industria di l'equipaggiu laser, subverts u modu di travagliu di a saldatura laser tradiziunale, è rende pussibule u percorsu otticu fissu precedente cù u tipu di manu.

8 9

Vantaghji di saldatura laser Handheld Machines

1. Ampia gamma di saldatura: U capu di saldatura portatile hè equipatu di fibra otticu originale 5m-10M, chì supera a limitazione di u spaziu di u bancu di travagliu è pò esse usatu per a saldatura esterna è a saldatura à longa distanza;

2. Conveniente è flessibile à aduprà:Saldatura laser a manuhè dotatu di pulleys in muvimentu, chì hè còmode di mantene, è pò esse aghjustatu in ogni mumentu, senza bisognu di stazioni di puntu fissu, liberi è flessibili, è adattati per diversi scenarii di l'ambiente di travagliu.

3. Diversi metudi di saldatura: Saldatura in ogni angulu pò esse ottenuta: saldatura a punta, saldatura a testa, saldatura verticale, saldatura a filetta plana, saldatura a filetta interna, saldatura a filetta esterna, ecc. Pò saldare pezzi di travagliu cù diverse saldature cumplesse è forme irregulari di grande. pezzi di travagliu.A saldatura in ogni angulu pò esse realizatu.Inoltre, pò ancu cumplettà u taglio, a saldatura è u tagliu pò esse cambiatu liberamente, solu cambià a bocca di saldatura di cobre à a bocca di rame di taglio, chì hè assai còmuda.

4. Bonu effettu di saldatura:saldatura laser a manuhè una saldatura hot-melt.In cunfrontu cù a saldatura tradiziunale, a saldatura laser hà una densità d'energia più alta è pò ottene un megliu effettu di saldatura., A prufundità di saldatura hè grande, a fusione hè abbastanza, hè ferma è affidabile, è a forza di a saldatura righjunghji o ancu supera u metallu di basa stessu, chì ùn pò micca esse garantitu da i saldatori ordinali.

5. Saldature ùn anu micca bisognu di grinding: Dopu à a saldatura tradiziunale, i punti di saldatura anu da esse macinati per assicurà a liscia è micca a rugosità.Usaldatura laser a manusolu riflette più vantaghji in l'effettu di trasfurmazioni: saldatura cuntinuu, liscia senza squame di pisci, bella senza cicatrici, è menu processi di grinding successivi.

6. Nisun consumabili per a saldatura: L'operazione di saldatura in l'impressioni di a maiò parte di a ghjente hè "occhiali di a manu manca, filu di saldatura di clip a manu dritta".Tuttavia, cù a saldatura laser manuale, a saldatura pò esse facilmente cumpletata, chì riduce u costu di materiale in a produzzione è a trasfurmazioni.

7. Cù parechje alarme di salvezza, a punta di saldatura hè efficace solu quandu u cambiamentu hè toccu quandu toccu u metale, a luce hè automaticamente chjusa dopu chì a pezza hè sguassata, è l'interruttore toccu hà un sensor di temperatura di u corpu.Alta sicurità, assicurendu a sicurità di l'operatori durante u travagliu.

8. Salvà u costu di u travagliu: Paragunatu cù a saldatura à l'arcu, u costu di trasfurmazioni pò esse ridutta da circa 30%.U funziunamentu hè simplice è faciule d'amparà è prestu à amparà, è u sogliu tecnicu di l'operatore ùn hè micca altu.I travagliadori ordinariu ponu esse impiegati dopu à una corta furmazione, è ponu facilmente ottene risultati di saldatura d'alta qualità.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd. hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di e macchine cum'è seguente: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di post: 20-sep-2022