News

Cosa hè CO2 Laser Engraving and Cutting Machine?

Umacchina per incisione laser co2hè adattatu per a marcatura di a maiò parte di i materiali non metallici, cum'è imballaggi di carta, prudutti di plastica, carta di etichetta, tela di pelle, ceramica di vetru, plastica di resina, bambù è prudutti di legnu, pannelli PCB, etc.

Cosa hè CO2 Laser Engraving an1
Cosa hè CO2 Laser Engraving an2

Vantaggi dimacchina per incisione laser co2trasfurmazioni:

1. Wide range: laser di diossidu di carbonu pò incisione è tagliate quasi ogni materiale non metallicu.È hè prezzu!

2. Safe and reliable: U prucessu senza cuntattu hè aduttatu, chì ùn pruvucarà micca estrusione meccanica o stress meccanicu à u materiale.Nisuna "marchi di cuteddu", senza danni à a superficia di u travagliu;senza deformazione di u materiale;

3. Precisa è meticulosa: a precisione di machining pò ghjunghje sin'à 0,02 mm;

4. Risparmio energeticu è prutezzione di l'ambiente: u diametru di u fasciu è u locu hè chjucu, in generale menu di 0,5 mm;u prucessu di taglio salva materiali, hè sicuru è igienicu;

5. Effettu cunsistenti: assicurà chì l'effettu di trasfurmazioni di u listessu batch hè esattamente u listessu.

6. High-vitezza è viloci: Si pò subitu realizà incisione high-vitezza è taglio secondu u mudellu di pruduzzioni da l 'urdinatore.

7. Low cost: micca limitatu da a quantità di trasfurmazioni, u processu laser hè più prezzu per i servizii di trasfurmazioni in batch.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di Postu: Feb-01-2023