News

Cos'è una macchina di saldatura laser in fibra manuale?

Ua manufibramacchina di saldatura laserpò saldare diverse specificazioni di l'acciaio inossidabile, varii platti di culore di l'acciaio inossidabile, stagnatu, ferru puro, aluminiu puru, lega d'aluminiu, foglia galvanizzata, ramu, lega di ramu, etc. Hè adattatu per u prucessu di saldatura di diverse industrii cumplessi, cum'è armarii, cucine è bagni, ascensori, stufe, porte è finestre in acciaio inox, scatuli di distribuzione è case in acciaio inox.

 I vantaghji di a saldatrice laser manuale sò un funziunamentu simplice, senza consumabili è una veloce di saldatura.Hè adattatu per a saldatura di materiali metallici cum'è l'acciaio inossidabile, a piastra d'acciaio è a lamina galvanizzata.Pò rimpiazzà cumplettamente a saldatura tradiziunale di l'arcu d'argon, a saldatura elettrica è altri prucessi.

nutizie
n

Vantaghji

1: Facile à operà.

Usaldatrice laser manualehè faciule d'amparà è di utilizà, è l'operatore pò facilmente ottene risultati di saldatura di alta qualità.L'esperienza di funziunamentu convenientu è veloce aiuta l'imprese à risolve u prublema di reclutazione di saldatori.

2: Saldatura efficiente.

Saldatura laser a manuhè veloce, più di 2 volte più veloce di a saldatura à l'arcu d'argon, è pò facilmente duppià l'efficienza di a produzzione in basa di salvà 2 saldatori.

3: Inutili dopu a saldatura.

A maiò parte di a ghjente pensa chì l'operazione di saldatura hè "occhiali cù a manu manca è filu di saldatura cù a manu diritta".Ma cù a saldatura laser manuale, a saldatura pò esse facilmente cumpletata senza filu di riempimentu, chì riduce u costu materiale di produzzione è trasfurmazioni.

4: A cucitura di saldatura hè bona.

A saldatura laser manuale hè a saldatura à fusione termale.In cunfrontu cù a saldatura tradiziunale, a saldatura laser hà una densità d'energia più alta è un effettu di saldatura megliu.

5: risparmiu d'energia è alta efficienza, risparmiu d'energia.

E persone chì ùn sanu nunda di l'effetti di l'applicazioni laser, naturalmente, si dumandanu se l'equipaggiu laser hà un altu cunsumu d'energia.À u cuntrariu, a so efficienza di cunversione fotoelettrica hè altu di 30%, è cunsuma menu energia.

6: Flessibile è faciule d'utilizà.

Usaldatrice laser manualeùn hà micca bisognu di travagliu fissu, hè liberu è flessibile, è pò ghjunghje à una larga gamma.

7: A saldatura ùn hà micca bisognu di macinazione è trattamentu secundariu.

Dopu a saldatura cunvinziunali, i giunti di saldatura sò necessarii per assicurà chì ùn ci hè micca rugosità dopu a saldatura.In ogni casu, a saldatura laser manuale riflette solu i so più vantaghji in l'effettu di trasfurmazioni: saldatura cuntinuu, senza squame di pesci, bella apparenza senza cicatrici, è menu prucessu di seguitu.

8: Grandi spots, larga gamma di applicazioni, ponu adattà à a saldatura di una varietà di prudutti.

Saldatrici laser manualisò largamente usati in: diamanti d'oru è d'argentu, sanitarii, imballaggi alimentari, tabacco, birra, etichette di vinu, orologi, bicchieri, pezzi d'auto, pezzi d'auto, materiali di carta plastica, hardware elettronicu, etc. Campi assai esigenti, cum'è orologi è orologi, industria di muffa, marcatura bitmap, etc. Adatta per strumenti di precisione, cumpunenti elettronichi, apparecchi domestici, cumunicazioni mobili, orologi, vetri, gioielli, gioielli è altre industrie.Hè adupratu per saldatura di l'acciaio inossidabile, l'acciaio di carbonu, u ramu, l'aluminiu, l'oru, l'argentu, u cromu, u nichel, u titaniu, u tantalu è altri metalli o leghe, è pò ancu esse usatu per saldatura trà diversi materiali dissimili.

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

 

Email:   cathy@goldmarklaser.com

WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di Postu: Mar-03-2023