News

Cosa hè a macchina di marcatura laser?

Macchina di marcatura laserhè di utilizà un fasciu laser per vaporizà u materiale di a superficia per espose u materiale prufonda, chì risultatu in cambiamenti chimichi è cambiamenti fisichi di u materiale di a superficia per carve tracce, o attraversu l'energia luminosa per brusgià una parte di u materiale, chì mostra i grafici è u testu necessariu. da esse incisu.Macchine di marcatura laser sò generalmente usate per una precisione è precisione più altu.

I vantaghji diMacchina di marcatura laser:

Adatta per parechje industrii: l'usu di u laser cum'è un mezzu di trasfurmazioni pò processà una varietà di materiali metallichi è non metallici.

Velocità veloce: u fasciu laser pò spustà à alta velocità, è u prucessu di marcatura pò esse cumpletu in pochi seconde.

Risparmio d'energia è prutezzione di l'ambiente: L'usu di a tecnulugia laser avanzata, pò riduce assai i rifiuti è u cunsumu d'energia, u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente, assai amichevule à l'ambiente.

Rimozione non distruttiva: A marcatura laser hè essenzialmente un prucessu di "rimozione distruttiva", è a marca ùn hè micca faciule per sbiadisce o esse cambiata, assicurendu l'efficacità à longu andà di a marca.

Alta precisione di marcatura: a macchina di marcatura laser pò esse marcata accuratamente in una gamma di menu di un millimetru, facendu a marca fina, chjara, durabile è bella.

acsdv

Jinan Gold Mark CNC Machinery Co., Ltd.hè una impresa di l'industria high-tech specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di i machini cusì: Laser Engraver, Fiber Laser Marking Machine, CNC Router.I prudutti sò stati largamente utilizati in pannelli publicitarii, artisgiani è stampi, architettura, sigillo, etichetta, woodcutting è incisione, decorazione di pietra, taglio di pelle, industrii di vestiti, etc.In a basa di assorbe a tecnulugia avanzata internaziunale, furnimu à i clienti a pruduzzione più avanzata è u serviziu perfettu dopu a vendita.In l'ultimi anni, i nostri prudutti sò stati venduti micca solu in Cina, ma ancu in quantu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Europa, l'America di u Sud è altri mercati d'oltremare.

Email:   cathy@goldmarklaser.com
WeChat/WhatsApp: 008615589979166


Tempu di post: 26-Jan-2024